perjantai 22. marraskuuta 2013

R.I.P. Hipo

 FIN MVA FIN JVA Waterfox Hip-Hop 13.1.2004-21.11.2013  (9v 10kk)

Jälleen kerran on yksi mahtava koirapersoona siirtynyt sateenkaarisillalle. Hipo sai aivan yllättäin eilen aamuyöstä aivoinfarktin, josta ei nää toipunut. Hän sai kuitenkin elää loppuun asti ihanan ja aktiivisen elämän. Kiitos Anu ja Mikko sekä lapset!! Voimia teille arjen kohtaamiseen ilman Hipoa!

Hipo jätti jälkeensä 2 pentuetta, 14 pentua (Nauruparran ja Hedera's). Toisen polven jälkeläisiä Hipolla on 53 ja kolmannessa polvessakin jo 16. Hän siis on jättänyt pysyvän muistonsa monen tollerin sukutauluun.

Vielä 29.9 sain näin ihanan kuvan Anulta onnistuneen sienestyksen jälkeen


Ja tällaisena me kaikki iloinen Hipo muistetaan




 
 

3 kommenttia:

  1. "Tänään on se päivä,
    kun minun matkani on kuljettu loppuun.
    Olen sairas ja voimani ovat ehtyneet,
    älä siis pyydä minua jaksamaan pidemmälle,
    vaan pidä minua sylissäsi
    ja kerro minulle kaikista yhteisistä vuosistamme.
    Silitä turkkiani niin kauan
    kunnes olen kulkenut rajan yli
    ja sydämeni on sammunut.
    Muistele minua mutta älä takerru minuun,
    vaan jatka eteenpäin.
    Kun aika koittaa, kohtaamme jälleen,
    emmekä eroa koskaan."
    Hipoa syvästi kaivaten: Anu, Mikko ja lapset

    VastaaPoista
  2. Mökkimäen Kunkku on nyt poissa. Lepää rauhassa rakas poika. Hipoa suuresti kaivaten: Maria, Kimmo, Naku ja Tessu

    VastaaPoista
  3. Osanottoni Hipon poismenon johdosta ja tsemppiä perheelle & kasvattajalle :(

    VastaaPoista